Les manualitats van ser una de les activitats que més es va practicar a alguns dels centres del Grup ATRA durant el dia de Sant Jordi, divendres passat. Però no l’única.

Al Club Social de Vilanova i la Geltrú les persones usuàries van fer dracs i roses amb paper i objectes reciclats, mentre que a la Llar Gràcia també van fer roses i punts de llibre.

A la Llar Pàdua van organitzar uns jocs florals (de poesia, dibuix i prosa), igual que al Club Social Gràcia. En aquest cas el jurat va comptar amb la participació de Sílvia de la Vega, bibliotecària de la biblioteca Vila de Gràcia, i Ramon Soler i Àlvar Crusat, tots dos membres de l’equip que gestiona el recurs.

Joan Homs, Cristina Laura Morales i Ana García van ser els guanyadors del certamen del Club Social. Homs, que va aconseguir el primer premi, podrà anar a dinar acompanyat a un restaurant de franc.